2 Ağustos 2013 Cuma

Boya çalışmamız

 
 
 
 
Merhaba.
Bugün Mothercare'den yeni aldığımız suluboya için önlük ve yer pedini kullandık.(yalnız ilk açıldıklarında felaket plastik kokuyor.Bütün gün evi havalandırdık)
 
 
Resim dersi benim için işkenceydi okulda...
Umarım oğlum güzel resim yapar.
 
 (Ülker Dan kek reklamını hatırlarsınız,Anneler den biri 'benim oğlum hem koşacak,hem obua çalacak' derdi.O reklamı çok severim.Eşim beni o anneye benzetiyor... Haksızda değil :))   ) 
 
 Emre' nin bu 2. resim çalışması.(İlkin de ortaklık kopup gittiği için bu malzemeleri almayı bekledim.)Yaptığı işe iyi konsantre oluyor.Bu hoşuma gidiyor, ama ne zaman normale benziyen boyama  yapmaya başlıyacak merak ediyorum.Tavsiyelerinizi bekliyorum.
 Bugün Kırkağaç lokantasının verdiği  boyama sayfasını resim defterine yapıştırdım.Onu boyadık.Emre  yeşil rengi çok sevdi.
 
 
 
Daha sonra yine mothercare'den aldığımız ELC eşleştirme kartlarının takılı olduğu çerçevelerin içlerini boyamaya çalıştık.
 

Aktivite sonu beraber yaptığımız çaylı kek.. ama daha yiyemedi.Uyku ağır bastı
 
Aldımiz parçalar
 
                             Nothing else matter

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder