7 Ağustos 2013 Çarşamba

Anne Kurabiyesi

ANNE KURABİYESİ
 
 
Evde emre için yapılan bütün kurabiyelerin adı 'anne kurabiyesi'
 
Emre her çocuk gibi ev yapımı kurabiye ve yanında ılık sütü çok seviyor bu yüzden geçen gün kalan muz ve pekmez karışımı tatlımızla beraber kurabiye yapalım dedik.
Hamurları ben toparladım şekil vermesi Emre'nin oldu fakat bizi çekecek kimse olmadığı için evde oyun anını resimleyemedim.
 
Kurabiyenin içindekilerse
1 yumurta
yarım kahve fincanı pekmez
yarım muz(iyice ezilmiş)
125 gram yumuşak tereyağ
3 yemek kaşığı pudra şekeri
(bunları bir güzel kaşıkla birbirine yedirdim.)
Aldığı kadar un koydum
(ben 2 bardak kadar ekledim)
 
Tamamen tasarım kurabiye.bir yerden okumadm.Kendim uyudrdum hatallar olabilir
 
 
 
Aşağıdaki resimler
Baba'nın B si
Anne'nin A sı
Emre'nin E si   ve
Nesrin Abla'nın N si.
(Komşu Nesrin ablamız hamile kasım ayında bir kızı olacak)
 
 
  
 Resimdeki küçük topları Emre yaptı ve kurabiyelerin üstüne konmasını istedi.
 Kalın parmaklarda Emre'nin eserleri.

Kurabiyelerin pişmesini fırın camına neredeyse yapışarak bekledi.
Kedi ve ciğer misali


ve The End
 
Soğumasını beklemeden tabağa konmadan sütle beraber afiyetle yendi.

  Cat marka iş makinalarının tanıtım broşürünü okurken rahatsız edilmemek
en büyük isteği

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder