26 Ekim 2014 Pazar

Ankarali Anneler-Blogger Anneler Günü

 

Ankaralı Blogger Anneleri

Bugün oğlumun büyüdüğünü, bana arkadaşlık etmeye başladığını fark ettim. Artık beraber gezmeğe gidiyoruz, bana arkadaşlık ediyor . Dönüş yolunda elinde navigasyon 'anne şaaga burdan şaga dön , geri dön 'diye komutlar verirken harikaydı.
Gün sonunda Çağan Emre'ye beraber geçirdiğimiz bu güzel gün için teşekkür ettim.
Bence çocuklara teşekkür'ün ne demek olduğunu öğretmek istiyorsak önce biz onlara teşekkür edelim
 
 Biz Ankaralı Blogger Anneleri buluşmalarımıza devam ediyoruz.
 Bugün arkadaşımız Nurgül de buluştuk.Çok keyifli bir gündü. Bengü, Sibel , Gonca
ile artık bu buluşmaları daha sık yapmamız gerektiğine  karar verdik :)
 Nurgül ve  tatlı oğlu Kuzey  inanılmaz pozitifler.Enerjileri muhteşem.  Keyifli sohbetler ettik. Aramızda olamayan arkadaşlarımız çok şey kaçırdılar..
 Çok lezzetli görünen sofranın oturmadan önceki hali... Sonrası ise boşalmış servis tabakları ve üstüne türk kahvesiydi..
 Bu lezzetli sofranın Çağan Emre için en cezbedici kısmı masanın yeşil ve kurabiyelerin yeşel merengli olmasıydı. En kısa zamanda yeşil mereng'i (ki biz ailede mereng'e  kaymak deriz , hatta ailemizde kaymakçı teyze diye seslendiğimiz Sabahat teyzemizde vardır.) deneyeceğiz.


Bir sonraki buluşmamızda görüşmek üzere.......

1 yorum:

  1. Benim kuzum henüz küçük ama tecrubelerinize ihtiyacım var etkinliklerle katılıp tanışmak isterim sizlerle bloguma da brklerim tabi :) sevgiler

    YanıtlaSil